Nu har vi fått vår 50:e deltagare – Jessica som här nedan har svarat på några korta frågor.

IMG_20120824_165949 (1)Du var med i 365 foton 2012, vad får dig att fortsätta även 2013?
Jag hoppade på utmaningen förra året mest som en kul grej, gillar att utmana mig själv och ville komma igång och fota mer. Tyvärr försvann 3 månaders möjligheter i en bruten arm… och hinner inte få klart alla bilder 2012, men kände att jag vill göra ett nytt försök med att få ihop alla bilder o teman : )

Är det något du kommer göra annorlunda i ditt upplägg inför nästa år, tex. för att hinna ta mer bilder?
Kommer nog att använda enbart mobilen, samt att ha temalistan med mig var jag än går!

Vilka har varit dina favorit-teman 2012?
Många! Tycker det har varit kul med att se hur olika vi kan tolka vissa teman. Om jag ska välja ett personligt, så var det nr.163 Livskraft, trodde inte det var möjligt att hitta den bilden i januari!

Vilket är ditt favoritfoto som du själv har tagit i eller utanför denna fotoutmaning?
Oj vad svårt! Det är nog tema nr. 346 Vinter, gillar att fota vägar, särskilt som man inte ser vart de leder, ger en känsla av outforskade möjligheter!

Har du någon förebild inom foto?
Min mamma Gunilla ( som också är med i fotoutmaningen) Hon har fotat så länge jag kan minnas och får till bra bilder med roliga tolkningar.

